A/B testování je klasická marketingová metoda, která nám pomáhá se rozhodnout, která ze dvou variant je ta správná ...
"E-A-T jsou počáteční písmena slov „Expertise“, „Authoritativeness“ a „Trustworthiness“. Česky „Odbornost", „Autoritativnost" a „Důvěryhodnost". E-A-T také můžeme vnímat jako slovní hříčku, kdy tvůrci webů tvoří „potravu“ pro vyhledávače.
1. 8. 2018 proběhl update vyhledávacího algoritmu Google. Cílem tohoto update je upravit výsledky v organickém vyhledávání tak, aby hledající našel co nejvíce relevantní výsledky. Jinými slovy, aby Vám vyhledávání nabídlo to, co Vám opravdu pomůže. Je jasné, že zásah tohoto typu je pro někoho přínosem a někoho poškodí ...
Asi jste to už také zažili, kliknete ve vyhledávači na nějaký odkaz a objeví se hláška „Chyba 404 – stránka nenalezena“. V tomto článku si řekneme, jak se to může stát a jak se tomu vyhnout …
Většina autorů, kteří publikují články na svém webu, tak si uvědomuje, že jsou důležitá klíčová slova, která jsou ve článku použita. Klíčová slova u obrázku jsou přitom často opomíjena. Pojďme se podívat, proč jsou důležitá ...
Pro propagaci svých služeb nebo zboží potřebujete web, který bude dynamický, tzn. že jeho obsah se bude v čase rozšiřovat ...
SEO (Search Engine Optimalization) neznamená jen optimalizaci webu pro vyhledávače, ale především pro návštěvníky webu ...
Spustíte-li nový web, tak máte samozřejmě zájem na tom, aby se rychle objevil ve vyhledávačích ...
Tvorba efektivních popisků produktů na e-shopu je klíčová pro přilákání zákazníků a zvýšení prodejů. Zde jsou některé tipy, jak na to.
Strana 1 z 2
- Začátek
- Předchozí
- 1
- 2
- Následující
- Konec