Tohle je hodně zajímavé téma, protože AI Overview mění způsob, jakým uživatelé vidí výsledky a tím pádem i placenou inzerci.
Spustíte-li nový web, tak máte samozřejmě zájem na tom, aby se rychle objevil ve vyhledávačích ...
Tvorba efektivních popisků produktů na e-shopu je klíčová pro přilákání zákazníků a zvýšení prodejů. Zde jsou některé tipy, jak na to.
Pro některé druhy podnikání je typické, že působí ve vymezené lokalitě, jedná se například o kadeřnické služby, místní obchod, autoservis apod. Pro ně je charakteristické, že je využívají lidé, kteří žijí v tomto regionu a návštěvníci z větší vzdálenosti jsou tak spíše výjimeční. V rámci SEO je pak potřeba se zaměřit na tuto lokalitu, která tvoří většinu klientů.
Možná jste si někdy říkali, kdopak asi vlastní tuto českou doménu? Dá se to přitom jednoduše zjistit ...
Trendy v online marketingu v roce 2024 pokrývají širokou škálu strategií a přístupů, od využití umělé inteligence po hyperpersonalizaci a interaktivní obsah.
Každý provozovatel webových stránek nebo eshopu má určitá očekávání, co jeho web má plnit. Kromě základní role, která je poskytovat návštěvníkům informace o produktech a službách, je to role generovat business.
Pro správnou komunikaci na webu i v sociálních sítích je klíčové znát terminologii, kterou používají klienti, když na internetu hledají Vaše služby nebo produkty.
SEO (Search Engine Optimalization) a český překlad „Optimalizace webu pro vyhledávače“ je často vnímán jako aktivita směřující k tomu, aby byl obsah webu „optimální“ pro vyhledávače a tím se objevil na první stránce v Googlu nebo Seznamu. Ve skutečnosti netvoříme obsah primárně pro vyhledávače, ale především pro návštěvníky webu ...
Se svými klienty často řeším otázku, co by se mělo zveřejňovat a co je naopak důvěrné know-how firmy, které by se mělo tajit. Ta hranice je mnohdy velmi křehká ...
E-mail:
Mobil: