Možná jste si někdy říkali, kdopak asi vlastní tuto českou doménu? Dá se to přitom jednoduše zjistit ...
Trendy v online marketingu v roce 2024 pokrývají širokou škálu strategií a přístupů, od využití umělé inteligence po hyperpersonalizaci a interaktivní obsah.
Každý provozovatel webových stránek nebo eshopu má určitá očekávání, co jeho web má plnit. Kromě základní role, která je poskytovat návštěvníkům informace o produktech a službách, je to role generovat business.
Pro správnou komunikaci na webu i v sociálních sítích je klíčové znát terminologii, kterou používají klienti, když na internetu hledají Vaše služby nebo produkty.
SEO (Search Engine Optimalization) a český překlad „Optimalizace webu pro vyhledávače“ je často vnímán jako aktivita směřující k tomu, aby byl obsah webu „optimální“ pro vyhledávače a tím se objevil na první stránce v Googlu nebo Seznamu. Ve skutečnosti netvoříme obsah primárně pro vyhledávače, ale především pro návštěvníky webu ...
Se svými klienty často řeším otázku, co by se mělo zveřejňovat a co je naopak důvěrné know-how firmy, které by se mělo tajit. Ta hranice je mnohdy velmi křehká ...