Tipy a triky v marketingu
Vyhledávače sledují i obrázky, resp. jejich názvy. Je jasné, že obrázek pojmenovaný například image20190401200 nemá pro vyhledávač žádný význam. Ideálně, když je obrázek pojmenován bez diakritiky a místo mezer jsou pomlčky.
Dalším důležitým prvkem je "alternativní text", někdy označovaný v redakčním systému jako ALT. Tento text opět vyhledávače sledují. Klíčová slova u obrázku jednak navyšují celkový počet klíčových slov a jednak se mohou zobrazit i ve vyhledávání jako obrázky. Významné to může být například v případě eshopu, kdy potenciální zákazník najde obrázek vašeho produktu.
A proč jsou pojmenování a alternativní text u obrázku opomíjeny? Oproti psaní textu je to práce navíc a nebo se na to zapomíná, což je škoda. Některé redakční systémy doplňují "alternativní text" automaticky, vytváří ho z názvu obrázku. Kvalitní SEO je o pečlivé a mravenčí práci, která přináší výsledky, když se dělá důsledně ...