• Hlavní slide

    Online marketing

    SEO, PPC a návrh webu

    Sociální sítě

socialni siteSociální sítě jsou dnes nedílnou součástí on-line marketingových aktivit. Se svými klienty tvoříme pravidelně obsah pro Facebook, Google+, Twitter, Youtube, případně Instagram.

Motivace, proč být v sociálních sítích může být rozdílná:

- Snaha získávat nové klienty (ta je závislá na oboru, v kterém se klient pohybuje). Někde je to snažší, někde je získání klienta například přes Facebook méně   pravděpodobné.

- HR marketing. V dnešní době, kdy je velký problém sehnat kvalitní zaměstnance, tak je nábor přes sociální sítě běžnou součástí HR marketingu.

- Prezentovat se v dobrém světle klientům. Prostřednictvím sociálních sítí se firmy snaží ukázat svoji firmu klientům z druhé strany. Tedy, jaké společně   provozují aktivity a jakou maji firemní kulturu  a co se u nich zajímavého právě stalo.

Ať už je výše uvedená motivace jakákoliv, tak vždy apeluji na klienty, aby poskytovali obsah s cílem něco zajímavého sdělit, něco co někoho může zaujmout nebo i pobavit. Neboť zveřejněné příspěvky z důvodu, že "tento týden ještě nic zveřejněno nebylo, tak tam něco musíme honem dát", tak obvykle nefungují ...

Zatím jsem se zmínil pouze o příspěvcích v sociálních sítích, ale i firemní stránku na Facebooku nebo vhodný příspěvek lze podpořit placenou inzercí. Rovněž tyto reklamy jsou součástí služeb, které poskytuji pro své klienty.

Související články:

Sociální síť Google+ za 10 měsíců skončí ...

Joomla templates by a4joomla